Opieka w gabinetach stomatologicznych

Dbajmy o swoje zęby. Każda osoba, która jest ubezpieczona w ramach NFZ ma prawo do tego, aby odwiedzić gabinety stomatologiczne w Łodzi i nie tylko, które podpisały tzw.”kontrakt”. Zdrowe zęby to piękny uśmiech i większa pewność siebie.

Wizyta w gabinetach stomatologicznych

Za rzadko odwiedzamy gabinety stomatologiczne łódź. Za rzadko korzystamy z pomocy dentystycznej, czego konsekwencją w zdecydowanej mierze są nagle występujące ostre bóle zębów. Przynajmniej 90% Polaków miało do czynienia z bólem, którego w żaden sposób nie dało się usunąć – nawet, jeżeli pod ręka miało się najmocniejsze środki przeciwbólowe. Po co nam nieprzespane noce? Po co kolejna porcja leków, które nic nie pomagają? Lepszym wyjściem będzie znalezienie dobrych gabinetów stomatologicznych w Łodzi, gdzie będzie zawsze chodziło się na wizytę – nie tylko w ramach leczenia zębów.

Prawo do wizyty w gabinecie stomatologicznym

Do gabinetu stomatologicznego nie jest wymagane skierowanie. Lekarz stomatolog w ramach umowy z NFZ przyjmuje wszystkie osoby, które mają prawo do świadczeń. Jeżeli ktoś zastanawia się, czy takowe prawo posiada, to wszystko może sprawdzić internecie. Wystarczy tylko posiadać profil zaufany i zalogować się na swoje Internetowe Konto Pacjenta, gdzie znaleźć można wszystkie informacje odnoszące się do składek, które są opłacane lub też nie. Społeczeństwo może również bez problemów korzystać z gabinetów stomatologicznych w Łodzi, które nie są objęte umową z NFZ.